jullandagliablogg.blogg.se

Julia är mit namn och jag är 13 år och kommer skirva om mindagar och vad jag gillar av hästprylar och inte gillar hoppas att ni gill minblogg

GodNatt

Publicerad 2012-08-16 23:22:47 i Allmänt,

Nej nu blir det ett inlägg över dagen:P Började med att  gå upp kvart över åtta då jag tog en spring tur på morgonen. Sen när jag kom hem så tog jag en duch, sen ått jag frukost det var smaskens.
Sen var det en litten vile stund framför tven, Senare på dagen så låg jag mäst och bara vilade till jag skulle i väg till stallet för att packa till Eda och rida för Anna. Jag hoppade som högs 1m. Sen när vi var klara där så åkte jag hem, hemma så gjorde jag i årnig för honom att sova in sen när jag var klar, Då så åkte jag och hämtade min syra hos min mamma.
Sen vara det litte kvällsmat sen bums till sägns med datan:P
 
 
PS: Fick inga bilder idag för jag glömmde kamran :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela