jullandagliablogg.blogg.se

Julia är mit namn och jag är 13 år och kommer skirva om mindagar och vad jag gillar av hästprylar och inte gillar hoppas att ni gill minblogg

GodMorgon

Publicerad 2012-08-17 09:11:54 i Allmänt,

Tänkta ta en litten upptaderin över dagen:D Den tänkte börja med en spring tur men hade för ont i ena knät :(
Då blir det en storfrukost, Sen en när jag har lust så går jag bort till stallet det är litte drygt att gå dit men det fukar det med.
Sen när jag kommer till stallet ska jag  smörja saden efter ridpaset igår då vart den så damig så jag måstegöra det, När jag är klar med det så ska jag ta en rid tur på honom och om jag årkar efter ska jaga rida min travara.
Sen när jag är klar i hella stallet så går jag hem eller så kankse jag får sjus hem:P
När jag kommer hem så blir det att ta ätta litte kycklig och ris MUMS!!!!!
Sen blir det väl att dicka sen blir det lungt framför tven tills pappa kommer hem då vi ska äta taco:))
 
 
 
 
 
 
PUSS O KRAM JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela