jullandagliablogg.blogg.se

Julia är mit namn och jag är 13 år och kommer skirva om mindagar och vad jag gillar av hästprylar och inte gillar hoppas att ni gill minblogg

God Morggon

Publicerad 2012-08-15 09:29:15 i Allmänt,

En tidig morgon  för mig ska snart ätta en stor frukos är så hungrig alsså.  Vet inte vad som hänner inana jag ska till chalotenberg  mästs blir det väll at vara litte på lat sidan idag och ligga i soffan med datan och titta på tv smatidigt.:P
 
I Chalotenberg  ska jag handla kläder skor lås till mit skåp nya trännigskläder , trännigsskor sen när jag har händlat allt så ska jag hem till min mamma och färja mitt hår ljus brunt  kommer bli så nööjd med det. Har vännata på att få göra det hella sommaren. Det  blir väligt skönt att få det jort inana skolan börjar.
Nej det finns inget mer att skriva om just nu så har det  en bra dag!!
 
 
 
ni får bilderna imorgon  hinner inet i kväll Puss inte så långt men det blir mer snart:DD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PUSS O KRAM  JULLAN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela