jullandagliablogg.blogg.se

Julia är mit namn och jag är 13 år och kommer skirva om mindagar och vad jag gillar av hästprylar och inte gillar hoppas att ni gill minblogg

Dagens ridpss

Publicerad 2012-08-17 14:46:38 i Allmänt,

 Jag red min travare kvikken det gick bar vi övade på serpentiner han var var så ducktig. Fick inga bilder för min syra vägra att ta bilder så det blev inga:(
Dollar red jag inte för att han gick men en anan på en tur utte så han hade redan fåt en fin tur på En timme:)
 
Sen gjorde jag klart han boxar och hö och mat och vatten.
Sen fick jag fylla litte vatten utte, sen var jag klar och  fick sjus hem :D När jag kom hem åt jag mat sen vart det en dator i knätt;)
Ikväll ska jag ätta mat och ätta godis sen blir det att gå och lägga sig :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram o Puss Jullan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela