jullandagliablogg.blogg.se

Julia är mit namn och jag är 13 år och kommer skirva om mindagar och vad jag gillar av hästprylar och inte gillar hoppas att ni gill minblogg

BILD BOMB

Publicerad 2012-08-16 11:40:01 i Allmänt,

Hej tänkte göra ett inlägg nu!! :D
 
Igår var jag ju och handalade kläder till skolan och sen när jag kom hem fägrade jag håret.;)
Jag tänkta berätta litte vad jag handlade:D Jag handlade en tun vit, blåtröja.
Sen ett par Jins sen litte underkläder i samma butick. :P
Sen nya skor till skolan och till idrotten och kläder som till hör skorna:D
Sen litte penner och sudd och ett lås till mit skåp. Sen när jag kom hem så färjade jag hårte det vart toppen in ska får bilder på det i deta inlägg.
 
 
Idag har jag jag varit utte på en litten spring. Senar ska jag till Eda och rida min Häst Dollar för Annna. Sen när jag kommer hem ska jag nog gå och lägga mig och sova när  jag är klar i stallet. På Söndag ska jag till backa till Eda på en litte klubbtävlig Det ska bli kul. Sist gick det toppen det kan ni ochså får bilder på.
Jag ska tävla i 70, 80cm nu till häljen.
 
 
NU LITTE BLANDADE BILDER! :D
 
 
 
 
Föra tävligen:D
 
 
 
Nya färgen :P

Kommentarer

Postat av: Evelina Södeerberg

Publicerad 2012-08-16 23:05:02

Kul att du bloggar igen Julia! :D , fortsätt så! :) xD

Svar: Tack evelina tack tack :DD
Julia Flöisbon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela