jullandagliablogg.blogg.se

Julia är mit namn och jag är 13 år och kommer skirva om mindagar och vad jag gillar av hästprylar och inte gillar hoppas att ni gill minblogg

Aachen-nosgrimma RimontGrimma

Publicerad 2012-08-14 14:37:42 i Allmänt,

Hej
jag hatta folk som har skapa bet så jag vill dissa skrapa bett men ett bett men fasta ringar och tredalat är ett toppen bet tycket jag
 
DISS
 
JAG DISSAR DETA BETT FÖR DET ÄR SKARAPT OCH DET KLÄMMER MED DEN SJEDJAN SEN SÅ ÄR DET HÄV STONG PÅ DET MIN HÄST HADE DET NÄR HAN KOM TILL OS SEN NÄR VI BYTTE FUNGERADE HAN SOM ATT DET VAR EN ANANA HÄSTR MED ETT TREDELAT MED FASTA RINGAR!!
 
 
HISSA
 
 
JAG HISSAR DETA BET FÖR DET LIGER SIL I MUNEN OCH ÄR ETT MJUKT BETT ÄLSKAR DETA BET OCH MIN HÄSTV ÄLSKAR DET MED OCH HAN BLIR INET SÅ GAPIG MED DETA BET:)
 
 
 
kommentera hjärna vad ni tycker
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela